Reviews over Thirsk

voor herhaling vatbaa

trudy hausmaNN,
    11-5-2010

Linden Tree Bed & breakfast is eenvoudig wat ook de prijs duidelijk maakt, maar het is schoon, voorzien van een voldoende uitgeruste keuken om zelf maaltijden te kunnen bereiden. Het geeft meer de indruk van een vakantiehuisje met de mogelijkheid van een goed ontbijt.Vriendelijke eigenaars die graag de gasten het naar de zin maken.

Camping gerund door de Caravan club

Jajay,
    14-6-2006

Camping gerund door de Caravan club. Sanitair simpel maar schoon. Camping ligt op het parkeerterrein van de renbaan (gras). Ook sportvelden aanwezig. Op zondag grote rommelmarkt op de baan. Vijf minuten lopen van het leuke centrum van Thirsk. Daar zijn eetgelegenheden en het museum van de schrijver van All creatures great and small. Gunstig gelegen voor de Yorkshire Dales en Moors en om te overnachten op de terugweg voor de boot Hull-Rotterdam. Wij zijn er meerdere malen geweest.