Sheffield

We hebben een aantal aanbieders voor Sheffield voor je op een rij gezet:

vakanties Sheffield

We hebben een aantal aanbieders voor Sheffield voor je op een rij gezet:

Reviews over Sheffield

prima hotel, een aanrader.

josse cardinaels,
    9-5-2017

prima gelegen ,kort bij het centrum ,proper ,vrij goed onderhouden kamers , goed ontbijt en een speciale vermelding voor Peter ,die zeer behulpzaam was s'morgens vroeg. Kamers zijn van de kleine kant ,maar ja bij Ibis is dat normaal!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch!

blablablablabla,
    23-5-2012

Geweldig hotel! Eten is goed, en echt een leuke vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2012

luxe hotel met veel ontspanningsmogelijkheden

Monique,
    11-8-2011

Wij waren in het sheffield Hilton in verband met een groeps weekend en maakten gebruik van een grote zaal om tijd met elkaar te verbrengen en te feestten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en de faciliteiten van het hotel waren erg goed. We hebben genoten van het zwembad met bubbelbad. Je kon wel duidelijk merken dat het gebouw en alles daarin niet nieuw was, en veel was gebruikt. Alles was verder wel schoon en goed verzorgd. Een ander minpunt was de ligging van mijn kamer. Het was warm dus ik had het raam open, de kamer had geen air conditioning. De beneden verdiepingen wel, en je kon vanuit mijn kamer het geluid dat de airco maakte goed horen. Ook waren er geluiden te horen uit de keuken en van de personeels lift. Toch was mijn ervaring in dit hotel uitstekend en zou ik graag weer gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2010

aanrader

Rint,
    25-5-2010

Splinternieuw hotel met zeer ruime kamers en eigen ondergrondse parking. Kamers hebben geen bad maar wel een ruime douche. Supplement voor ontbijt niet goedkoop maar wel zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Op 10 minuten stappen van centrum Sheffield.

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijk, comfortabel en free wifi

Jack,
    20-5-2010

Sheffield zelf is niet helemaal, hot, hip and happening, maar wel een leuke stad.

Het hotel echter is heerlijk. Grote, royale kamer, grote royale badkamer, met ruim bad. Grote royale flatscreen aan de muur. Goed lichtplan. (Fijn om te lezen, dimmen, of juist heel helder.) Dikke gordijnen en redelijk stille kamers. Vriendelijke mensen, behulpzaam. Zeer royaal ontbijt.

Ligging is wat meer uit het centrum. Pak 'm beet 10 min stappen. Naast 1 van de voetbalstadions. Heb geen wedstrijd meegemaakt, dus weet niet of dat mogelijk overlast veroorzaakt.

De free wifi (nouja, lange kabel tot op 't bed) en een bureau. Voor zaken afdoende. Al met al een prettig, comfortabel hotel waar ik niet graag uit vertrok.

Gereisd alleenreizend in september 2009
Sheffield scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews