Reviews over Scotch Corner

Prima plekje voor op de doorreis

E. Langereis,
    26-9-2012

Eenvoudige camping die door een vriendelijk, ouder echtpaar wordt onderhouden. Voor wie van Zuid-Engeland naar Schotland reist is dit een prima stop. Ruime, open tentvelden met daarnaast meer beschutte plekken voor campers en caravans. Rust. Het sanitair kan vernieuwing goed gebruiken. Ook in een Bankholliday weekend is reserveren niet nodig, er is genoeg ruimte voor iedereen. Het "winkeltje" bij het woonhuis / receptie verkoopt vooral groenten in blik en mellk, verwacht daar niet te veel van. Naast de camping liggen een Engelse pub (met eten) en een hotel van een grotere keten waar ook een restaurant is.