Hotel Crown Spa

HotelWeer vandaag21°14°
Hotel Crown Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crown Spa in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

2008

Het hotel ziet er op de website prachtig uit

Sebastiaan
19-5-2008

Het hotel ziet er op de website prachtig uit. De werkelijkheid is echter anders. De buitenkant ziet er een beetje armoedig uit en moet nodig geverfd worden. De entree, hal en restaurant zijn mooi. Kamers zijn ruim. Echter ook aan opknapbeurt toe (vloerbedekking in de badkamer, mijn man kwam terug met voetschimmel!). Met de verbouwing zijn ze wel begonnen. Dit was ons echter niet gemeld en we hadden dan ook last van verbouwing. Kamers met zeezicht hebben ook echt zeezicht. De moeite waard om er wat extra voor te betalen! De ligging van het hotel is prachtig, beetje boven op een heuvel. Let wel, lopend vanaf centrum naar hotel gaat bergopwaarts. Het personeel is zeer vriendelijk. Al met al een ruime voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Spa in Scarborough, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crown Spa scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.