Hotel The Buck Inn

1 review over Hotel The Buck Inn in het Nederlands

Fantastische Inn

Monique Vasmel
4-9-2015

We hebben genoten van ons 5 daagse verblijf in deze Inn. De waardin, Becky, en haar staf hebben ons verblijf hier heel aangenaam gemaakt.

Onze pas verbouwde kamer was van alle gemakken voorzien en de bedden voortreffelijk.

Het ontbijt was elke ochtend verrukkelijk, telkens door Becky vers klaargemaakt tee plekke.

En het diner was zelfs zo goed dat we er alle avonden voor zorgde om er voor thuis te zijn.

De bar van de Inn was sfeervol en de mensen uit het dorp leuk om mee te praten.

Wij zouden hier zeker nog eens terug willen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Buck Inn in Ripon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Buck Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.