Camping Wyse House Campsite

1 review over Camping Wyse House Campsite in het Nederlands

Mooi gelegen boerderij camping

J Bosman
9-10-2017

Mooi grasveld voor tenten en verharde plaatsen voor campers en caravans. Er is tevens een blokhut te huur.

In 2017 is een nieuw sanitaire gebouw in gebruik genomen.

De camping ligt in de buurt van Malton waar voldoende supermarkten, overige winkels en restaurants zijn en voor wie er belangstelling voor heeft: Eden Camp ligt op een kilometer afstand.

Vanaf Hull is het 43 mijl naar deze camping en de kust is op 23 mijl afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wyse House Campsite in Malton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wyse House Campsite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wyse House Campsite scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.