Reviews over Leyburn

Heerlijk rustig park

Helena,
    26-6-2017

Prachtig gelegen in Wensleydale biedt dit park vooral veel rust. Wij verbleven een week in een zespersoons huis, veel te ruim voor ons tweetjes maar we hadden geen zin in een geschakelde lodge. Deze lodge lag aan de rand van het park met geweldig uitzicht. De ontvangst was vriendelijk, met als cadeautje een pint melk en een broodje, wat erg attent was want dan hoef je niet meteen na aankomst op zoek naar een winkel voor je ontbijt. De lodge was schoon, het bed goed en de keukenapparatuur in orde. Er zit zelfs een klimaatkastje voor wijn in... Alleen de keukeninventaris was wat mager: 3 theekopjes is voor een zespersoonshuis opmerkelijk weinig. De koekenpan had al een zwaar leven achter de rug en je kunt best zonder eierdopjes, maar gezien de verdere luxe (en de prijs) van dit huis vonden wij het opmerkelijk. Leuk was de hottub bij het terras, de meegeleverde badjassen en slippers gaven een extra luxe gevoel en ook de douche was prima (met massagestralen als je dat wilt).

De omgeving is schitterend, vooral heel geschikt voor wandelaars. Voor kinderen is op dit park niks te doen tenzij ze ook van wandelen en natuurbeleving houden. Voor de boodschappen moet je naar Leyburn (leuk klein marktstadje) of Hawes (waar je de Wensleydale-kaasmakerij kunt bezoeken). Op het park is niets verkrijgbaar. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Geweldige omgeving!

Corry,
    25-7-2011

Dit parkje wordt omgebouwd van camping naar park met lodges en trekkershutten.Wij hadden een prima huisje voor 2 personen. Prachtige omgeving, in de buurt van de Aysgarth Falls. Veel gewandeld, leuke dorpjes in de buurt. Heerlijk gegeten in het (nieuwe) restaurantje op het park.

Leyburn scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews