We hebben een aantal aanbieders voor The Queens Leeds voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Queens Leeds in het Nederlands

Prima Hotel

Anne
9-11-2013

Hier twee nachten doorgebracht. Prima hotel, met lekker ontbijt erbij. Het personeel is erg vriendelijk. Leeds is een hele aardige stad, komen hier zeker nog wel eens terug.

Gereisd met partner in april 2011

Perfect hotel voor een shopping trip

ineke
8-12-2011

The Queens ligt vlak bij het station (dubbele beglazing dus daar hoor je weinig van). 1x oversteken en je bent bij de winkels. Grote kamer, met koffie/thee zet faciliteiten. Ontbijt prima, zowel continentaal als Brits. Slechts 10 pond pppd. Prima hotel van goede klasse. Dit was mijn vierde keer in Leeds, en de eerste maar zeker niet de laatste keer in The Queens!

Gereisd met vrienden in november 2011

Geweldig hotel

Scheffer
1-12-2011

Mooie ligging, aardige en hulpzame staff. Grote kamers met fijn liggende bedden en mooie badkamer.

Gereisd met vrienden in november 2011

We hebben een aantal aanbieders voor The Queens Leeds voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Queens Leeds in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Queens Leeds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.