Hotel Park Plaza Leeds

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Leeds voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Plaza Leeds in het Nederlands

Zakelijk

Locatie, prijs en kamers zijn goed. Restaurant is matig en bar is ronduit ongezellig (met ook slechte bediening) --> maar aan de overkant op het plein is het goed toeven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Leeds in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Leeds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.