Hotel Novotel Leeds Centre

Hotel Novotel Leeds Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Leeds Centre voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Novotel Leeds Centre in het Nederlands

Keurig hotel in het centrum

bart kray
30-7-2013

Hotel heeft een wat zakelijke uitstraling maar is keurig verzorgd.

Ligging 100 meter van het treinstation in Leeds en op loopafstand van het centrum.

Prima bedden en sanitair. Verwacht geen overbodige luxe maar daar is de prijs ook naar. Leeds is geen stad om de hele dag op de hotelkamer te blijven zitten... die stad moet je beleven.

Prima hotel

Loes
19-6-2012

Novotel Leeds is zoals alle Novotels. De inrichting is identiek aan het hotel in Gent. De kamer is van alle gemakken voorzien. De wc is los van de badkamer, welke een fijne regendouche heeft. De kamer heeft en bank waarop het prima tv kijken is. Alle services die het hotel aanbied zijn uiteraard erg duur en het bed is behoorlijk zacht. Ook vonden wij het enorm warm in kamer ondanks dat het raam open stond en airco werkzaam was. Het hotel heeft een zakelijke uitstraling en ligt midden in het centrum. Parkeergarage heeft een uitgang welke je direct in het hotel brengt.

Redelijk

htl_1
23-6-2011

Modern interieur, kamers zijn goed.

Plus: dicht bij het centrum

Min: Internet en ontbijt zijn veel te duur. Reparatie WC op de kamer duurde 3 dagen

Eindoordeel: Alleen als er verder niets meer vrij is

2006

Prima hotel, dicht bij centrum, prima met kinderen

Fam. Houtekamer
23-11-2006

Prima hotel, dicht bij centrum, prima met kinderen. Voordelig hotel voor prima kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Leeds Centre in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Leeds Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.