Hotel Jurys Inn Leeds

2 reviews over Hotel Jurys Inn Leeds in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

snieuwland
13-12-2009

Goed hotel, modern met zeer vriendelijk personeel. Zorg dat je een kamer hebt die niet aan de zijde van de brouwerij is, anders kun je last hebben van het geluid.

Gereisd zakelijk in januari 2009
2006

mogelijk een heel mooi hotel ervan te maken, enkel niet met dit personeel of management.

Vreselijk hotel, vies en zeer onbeleefde medewerkers (als je uberhaupt een medewerker kunt vinden!!)Was voor ons de 2de keer hier, nooit weer! betaal liever meer om in de Marriot te blijven!

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Leeds in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Leeds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.