Hotel Crowne Plaza

KinderhotelWeer vandaag7°4°
Hotel Crowne Plaza

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het crownplaza is een business hotel. Entree ziet er redelijk uit en receptie is behulpzaam. De kamers zijn echt aan een upgrade toe. Je kan zien dat er weinig aan gedaan wordt en alles ziet er versleten uit. Ontbijt is niet bijzonder, de gewoonlijke english breakfast of wat gezonders. De badkamer is zelfs vies te noemen met schimmel en stof. Ik heb in meerdere Crown Plaza's geslapen maar deze staat echt onder aan de lijst. De Gym is gratis voor hotelgasten deze is klein maar goed te gebruiken buiten de spitsuren.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad
Sauna

1 review over Hotel Crowne Plaza in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.