8,6

We hebben een aantal aanbieders voor City Inn Leeds voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel City Inn Leeds in het Nederlands

Zalig hotel

69Tib, 19-4-2015

Leeds betekend voor mij dit hotel boeken. Uitstekende service, prima kamers, top personeel. Voelt keer op keer als thuis komen. Prima badkamer, met voortreffelijke douche. En het bed, beter dan thuis. Bar op de bovenste verdieping is geweldig.

Uitstekend

MM, 28-2-2013

Wederom een prima kamer, compleet met een Apple-computer. Uitstekend groot bed, prima badkamer die overigens niet geheel schoon was. Jammer dan de nachtrust werd verstoord door dronken Engelsen. En op de dag van vertrek stond de schoonmaakster om 08.30 ineens in de kamer.

Prima hotel, aanrader

M, 1-2-2012

Uitstekend hotel, lekker centraal gelegen. Mooie ruime kamer, met een lekker bed. Prima badkamer, met wastafel, lekkere douche, en toilet. Hotel ziet er in zijn totaliteit keurig uit. Enig nadeel is dat het naast het station ligt, heb je net zoals wij een kamer aan de kant van het spoor, dan wil dat wat gehorig zijn. Op de 13e verdieping is een schitterende bar, met een prachtig uitzicht. Zelden een hotel meegemaakt met zo'n uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding. Aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor City Inn Leeds voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Inn Leeds in Leeds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Inn Leeds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Inn Leeds scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.