Reviews over Leeds

goed

ivan,
    24-11-2015

vriendelijk personeel, bijna alles was goed en netjes er werd ook netjes gekuist. lekker ontbijt enkel erg weinig keuze. Ik kon niet slapen van iedere avond vuurwerk buiten. Van s'morgens vroeg (6:00) tot s'avonds (10:00) waren ze aan het werken (ook op zondag) hier werd ik wakker van en kon ik ook niet van slapen.

Zalig hotel

69Tib,
    19-4-2015

Leeds betekend voor mij dit hotel boeken. Uitstekende service, prima kamers, top personeel. Voelt keer op keer als thuis komen. Prima badkamer, met voortreffelijke douche. En het bed, beter dan thuis. Bar op de bovenste verdieping is geweldig.

Geweldige ligging vlakbij het centrum van Leeds!

John van de Graaf,
    3-5-2014

Hotel Ibis Leeds Centre heeft een geweldige ligging vlakbij het centrum van Leeds met al haar bars, restaurants en verdere bezienswaardigheden.

Het station van Leeds ligt op loopafstand van het hotel.

Het enige wat wij iets minder vonden was het ontbijt waar wij ook nog eens voor moesten bijbetalen...

Mooie ligging en chique uitstraling

Tom,
    2-1-2014

Het is een mooi en oud hotel, ziet er van buiten en binnen prima uit. Ligt in een groene omgeving, en is vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken. Met de bus ben je binnen 20 minuten in het centrum van Leeds. Personeel is heel vriendelijk en staat dag en nacht voor je klaar. Kamers zijn netjes, schoon en prima qua grootte. Nadeel was wel dat er geen airco op de kamer was, wel een ventilator, maar met 25+ temperaturen niet afdoende. Er is een restaurant waar je goed kunt eten en een goedkopere bar, waar het ook goed maar goedkoper is.

Prima Hotel

Anne,
    9-11-2013

Hier twee nachten doorgebracht. Prima hotel, met lekker ontbijt erbij. Het personeel is erg vriendelijk. Leeds is een hele aardige stad, komen hier zeker nog wel eens terug.

Leeds scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews