We hebben een aantal aanbieders voor Leeds voor je op een rij gezet:

Reviews over Leeds

hele mooie gezelige stad

tanja l,
    15-5-2012

ik kom hier al jaren heb er familie wonen. leeds is erg mooi als je van winkelen houd veder heeft leeds ook leuke stadjes in de omgeving met veel cultuur leeds is in mijn optiek een van de leukste steden die er is en zeker de moeite waard tip bezoek de kirgate market

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Goede sfeer

Henk,
    8-2-2011

Leeds, rond kerstdagen bezocht. Erg gezellige plaats. Ademt, ondanks dat er een echt mooie en grote historische kern ontbreekt, veel sfeer uit. De kerstmarkt werd druk bezocht. Musea stelden niet heel veel voor, over de geschiedenis van Leeds (wolproductie e.d.). Maar als je in Nederland in Drenthe gewoond hebt weet je daar eigenlijk alles al vanaf.

De pubs waren erg gezellig. We hadden het geluk dat er voetbal werd uitgezonden en konden zo gezellig tussen de engelsen voetbal kijken.

Erg leuke stad, maar mij toch te modern. Ik prefereer Yorkshire in dit gebied.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Leeds scoort een 8,1 uit 10, op basis van 14 reviews