Appartement Ingleby Manor

10Fenomenaal

Engeland, Yorkshire, Ingleby Greenhow

10Fenomenaal

Appartement Info

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Ingleby Manor

• 10mdevries31-07-2015

Heerlijke plek in het mooie North Yorkshire

Als we in Engeland zijn is dit onze favoriete bestemming. Aan de voet van de heuvels van de "North York Moors" ligt dit eeuwenoude en schilderachtige Manor House. Het huis is prachtig gerestaureerd door de eigenaar, zonder dat het ruige en desolate van het gebouw is aangetast. Het bevat verschillende appartementen die zeer compleet zijn ingericht en van alle luxe voorzien. De bedden zijn goed en in elk appartement is een goed uitgeruste keuken. We werden allerhartelijkst verwelkomd door mevrouw Bianco die een heerlijke cake voor ons had gebakken. Verse eitjes lagen klaar in een mandje in de keuken. Er was haardhout aanwezig. Vanuit Ingleby Manor lopen vele public footpaths naar het prachtige gebied in de omgeving. Een half uurtje lopen en je staat bovenop de Moors, het grootste aaneengesloten heidegebied van Europa. Een aanrader voor een rustige vakantie in een prachtig gebied.

Met oudere kinderen

0 tips over Appartement Ingleby Manor