Reviews over Hull

Alles goed in orde.

Klavertje4,
    8-8-2017

Bedden echt heel lekker! Kamer goed schoon.Airco aanwezig. Keurige badkamer.TV goed beeld. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. En dikke ovegordijnen. Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel in orde, zeker gezien de prijs. Personeel is ook beleefd. Kortom alles prima in orde.

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Josette,
    25-8-2014

We hebben hier een week geslapen, en wij vonden de ligging ideaal. Dichtbij alle doorgaande wegen, dus je bent in no-time on the road. Zou je echt puur voor de stad Hull komen zou ik een hotel meer in het centrum nemen. De kamers zijn simpel maar voldoen prima. Het eten is ook prima!

Verzorgd hotel

Jolanda,
    9-11-2012

Een net en verzorgd hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding en op 10 minuten lopen van het bus- en treinstation.

De omgeving is verder vrij saai.

Zeer goed

Hans,
    4-6-2012

Ik ben hier vanaf maart 2010 tot januari 2011 geweest,

wekklijk in het weekend naar huis.

Bijzonder vriendelijk, niets te veel, goed ontbijt en diner.

Er is wel verschil tussen de kamers in het hotel zelf en het gebouw er naast. Hier zijn de kamers over het algemeen beter

Prima overnachtingshotel

Jan,
    3-10-2011

Prima hotel, geen parking bij hotel maar in in de buurt in het winkelcentrum moet worden geparkeerd. Wat verouderd gebouw maar wel schoon. In de buurt wel wat kleine eettentjes en barretjes.

Hull scoort een 7,1 uit 10, op basis van 10 reviews