Hotel Kimberley

Hotel Kimberley
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kimberley voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kimberley in het Nederlands

Leuk hotel

Yvonne
7-4-2015

Ben voor zaken onderweg en heb voor dit hotel gekozen. Het lag dichtbij waar ik moest zijn. De ontvangst was vriendelijk de kamer een persoon zag er leuk uit en de badkamer was ook prima. Het ziet er schoon en goed verzorgt uit.

Gereisd zakelijk in april 2015

Mooi centraal gelegen klantvriendelijk hotel

ftftimmermans6
4-7-2014

Hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum. Kamer zijn goed en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kimberley in Harrogate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kimberley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.