Harrogate

Reviews over Harrogate

Schoon, verzorgd, fijne kamers

John,
    6-6-2015

Prima hotel naast de Royal Pump Rooms aan de rand van het centrum van Harrogate. Volop pubs, restaurants en winkels liggen op loopafstand. Ik was hier ivm werk, maar 's avonds kun je je erg goed vermaken in Harrogate. Hotel is netjes verzorgd, keurige kamers van alle gemakken voorzien, lekkere bedden, goed sanitair en een 'plateau' met diverse aansluitingen om telefoons en andere elektronica op te laden. Wifi is wisselend in het hotel, hangt er sterk vanaf waar je kamer ligt. Veel gangetjes en trappen, maar niet hoog, dus ik heb de lift niet gebruikt. Ontbijt is Engels, zo uitgebreid of beperkt als je zelf maar wil, top! Avondeten kun je in hotel doen, Aziatisch eten. Lekker, maar niet uitzonderlijk. In Harrogate heb je volop mogelijkheden om te eten, diverse soorten restaurants, maar ook in de meeste pubs kun je goed eten. Afstand tot Bredford vliegveld is goed. Je moet wel een taxi nemen, openbaar vervoer is niet te doen. Mijn hotel als ik nog eens in Harogate wil/moet verblijven.

Gereisd zakelijk in februari 2015

Leuk hotel

Yvonne,
    7-4-2015

Ben voor zaken onderweg en heb voor dit hotel gekozen. Het lag dichtbij waar ik moest zijn. De ontvangst was vriendelijk de kamer een persoon zag er leuk uit en de badkamer was ook prima. Het ziet er schoon en goed verzorgt uit.

Gereisd zakelijk in april 2015

Mooi centraal gelegen klantvriendelijk hotel

ftftimmermans6,
    4-7-2014

Hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum. Kamer zijn goed en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Mooie bed & breakfast op mooie locatie

estherlank,
    10-1-2014

The Dales Guest House ligt op een mooie locatie tegenover het park Valley Gardens. Ook het centrum is goed lopend bereikbaar, maar dat is eigenlijk in heel Harrogate het geval.

Het Victoriaanse huis bestaat uit 4 verdiepingen met mooie kamers. Er is volgens de site van de B&B Wifi in het hele huis, alleen op de bovenste verdieping is er nauwelijks ontvangst. Het ontbrijt is zeer uitgebreid en je kan alles krijgen wat bij een Englisg breakfast hoort. De eigenaresse is een liefe behulpzame vrouw.

Gereisd met vrienden in november 2013

Leuke gezellige B&B

estherlank,
    26-9-2012

Deze bed&breakfast is redelijk gunstig gelegen, ca. 10 minuten lopen vanaf het centrum van Harrogate. Op 2 minuten lopen is ook een bushalte. De eigenaar Peter is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Er zijn omgeveer 7 gastekamers, variërend in grootte. De 1-persoonskamer is erg klein, maar daar betaal je ook minder voor. Inrichting beetje ouderwets, maar dat heeft ook z'n charme. Bedden zijn prima. Sommige kamers hebben een gedeelde badkamer en/of toilet, andere kamers een eigen toilet en/of badkamer. Het ontbijt is uitstekend, keuze uit warm (Engels), koud, fruit, toast, eieren, spek, worstjes, enz. Niets op aan te merken! Ook is er voldoende informatie te krijgen over activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving en in Harrogate.

Gereisd met vrienden in september 2012
Harrogate scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews