Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave)

Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave)

1 review over Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave) in het Nederlands

Prima hotel!

N
3-8-2012

Wij zochten een hotel voor 2 overnachtingen om een evenement in de buurt te bezoeken. Het hotel was boven verwachting goed. Prima luxe kamers, ruime parkeerplaats, heerlijk ontbijt, vriendelijke service en langs een doorgaande weg. (waar je op de kamer geen hinder van had)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave) in Gargrave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Skipton North (Gargrave) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.