Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag12°2°
Hotel Ramada Encore Doncaster Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Encore Doncaster Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ramada Encore Doncaster Airport in het Nederlands

Goed zaken hotel

will
24-7-2010

Ben hier 2 nachten geweest voor een zaken reisje....

Het is een zeer goed hotel en uitstekend gelegen aan de luchthaven van Doncaster.

Helaas moet je voor het ontbijt best veel geld betalen €10 pp per dag en wat je hiervoor krijgt is niet heel bijzonder.

Voor de rest een absoluute aanrader

Gereisd zakelijk in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Encore Doncaster Airport in Doncaster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Encore Doncaster Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.