Hotel Travelodge Bradford

Hotel Travelodge Bradford

4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Bradford voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Travelodge Bradford in het Nederlands

vies hotel

claudia,
12-8-2017

Wij gingen met een busreis en overnachten 4 nachten 4 te veel .Ik vond het een slecht hotel en dan vooral de kamers .De vloerbedekking op de kamer lag vol vlekken ,en de badkamer was gedateerd .met een vieze douche gordijn .De ligging van het hotel vond ik slecht ,s,avonds wilden we een wandeling maken maar het voelden niet veilig daar op straat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Budgetprijs voor prima, ruime kamer

Jan52
6-6-2009

Enigszins buiten het centrum gelegen in een rustige omgeving bij kantoorpanden en tegenover een woonwijk.

Hoewel het hotel een niet-roken politiek voert, wordt er (in een deel?) van de kamers op de BG duidelijk gerookt. De kamer die wij eerst kregen toegewezen stonk in ieder geval erg naar tabaksrook. Na een klacht hierover kregen we echter direct een andere kamer, waar het uitstekend toeven was.

Parkeren op het parkeerterrein kost GBP 3,00 per 24 uur (parkeerautomaat; alleen muntgeld). In de woonwijk t.o. het hotel kan echter gratis op straat worden geparkeerd.

Kamers zijn ruim met o.a. waterkoker. In de familiekamer staat een bankbed die als slaapplaats voor 2 personen kan dienen (officieel 2 kinderen of 1 volwassene). Eén persoon op de bank en één op een bed dat onder de bank vandaan kan worden geschoven. Het laatste bed is echter niet geschikt voor zware personen.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Bradford in Bradford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Bradford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.