Reviews over Bradford

mooi oud pand, voor een nacht goed

foxy,
    29-6-2011

Holiday Inn in Engeland heeft zeer verschillende hotels van wisselende kwaliteit. Deze vestiging is gehuisvest in een oud pand, waar steeds nieuwe aanbouw is gedaan. Gevolg zeer onlogische indeleing, liften die op een bepaalde verdiepieng stoppen waarna je met je bagega nog steeds trappen op/af moet. Veel sluip door/kruip door gangen. De prijzen aan de bar, van alle Holiday Inn,s zijn exorbitant hoog. Een Pint Guinness kost ruim € 8,00 en rode wijn ook. Maaltijden zijn goed. Ontbijt zeer uitgebreid in buffetvorm.

Goed hotel

Antoine,
    29-7-2009

Hotel in het centrum nabij trein en busstation. Goede uitvalsbasis om steden te bezoeken. Nabij hotel diverse restaurants. Kamers, ruim en schoon met goede bedden. Nette badkamer. Enig minpuntje: het ontbijt mag iets meer keuze. Div. cornflakes en melk, croissants en brood om te roosteren, jam en kleine blokjes kaas is het enige beleg. Geen engels ontbijt.

Budgetprijs voor prima, ruime kamer

Jan52,
    6-6-2009

Enigszins buiten het centrum gelegen in een rustige omgeving bij kantoorpanden en tegenover een woonwijk.

Hoewel het hotel een niet-roken politiek voert, wordt er (in een deel?) van de kamers op de BG duidelijk gerookt. De kamer die wij eerst kregen toegewezen stonk in ieder geval erg naar tabaksrook. Na een klacht hierover kregen we echter direct een andere kamer, waar het uitstekend toeven was.

Parkeren op het parkeerterrein kost GBP 3,00 per 24 uur (parkeerautomaat; alleen muntgeld). In de woonwijk t.o. het hotel kan echter gratis op straat worden geparkeerd.

Kamers zijn ruim met o.a. waterkoker. In de familiekamer staat een bankbed die als slaapplaats voor 2 personen kan dienen (officieel 2 kinderen of 1 volwassene). Eén persoon op de bank en één op een bed dat onder de bank vandaan kan worden geschoven. Het laatste bed is echter niet geschikt voor zware personen.

Degelijk hotel, met genoeg voorzieningen

Tom Bakker,
    2-5-2008

Degelijk hotel, met genoeg voorzieningen. Buiten de stad, maar ook in Shipley genoeg te doen en te beleven. Ontbijt goed. Restaurants-pubs op loopafstand! Ook s'nachts nog eten verkrijgbaar in het hotel.

Bradford scoort een 1,9 uit 10, op basis van 3 reviews