Vakantiepark Lindale Holiday Park

prima park

peter
18-7-2012
  • Onderkomen9

rustig park, mooie chalets, netjes ingericht. jacuzzi is een plezierige bijkomstigheid. hulpvaardige beheerders. Park ls centraal gelegen

tussen nationale parken Yorkshire moors en Yorkshire dales.

abdijen, kastelen, natuur, musea, nostalgische stoomtreinen, pittoreske

stadjes,etc. dit alles op relatief korte afstand.

2008

Mooi gelegen, netjes en erg rustig

Frericks
6-8-2008
  • Onderkomen10

Park is erg mooi en rustig gelegen, op 5 a 10 minuten van Bedale. Wensleydale is misschien wel het mooiste dal van de Yorkshire Dales. York is een klein uurtje rijden. Wij hadden een lodge met een jacuzzi buiten. Drie van dergelijke lodges lagen in een hoekje van het park bij elkaar. Elke avond zaten we er met z'n vieren in! Lodge oogde helemaal nieuw en erg schoon. Park is wel erg rustig, d.w.z. geen speeltuin, winkel, nog geen broodje te krijgen. Trevor en Caroline wonen zelf ook op het park en zijn altijd bereikbaar voor advies, tips, etc. wat ze hartelijk en professioneel doen als je het vraagt, maar ze zullen zelf geen contact zoeken. Park vooral bewoond door stellen en families met kleine kinderen die zich op het gras en in de jacuzzi wel vermaken, maar met wat grotere kinderen die vertier willen zou ik er zeker niet heengaan. Wandelpaden beginnen vlakbij het park, maar onze tip is om een stuk de Dales in te rijden en dan aan echt ongekend mooie paden te beginnen.

2007
  • Onderkomen9

Een heel rustig park in echte typische Engelse natuur. Als je entertainment zoekt, moet je hier niet zijn, maar voor rust zeker!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lindale Holiday Park in Bedale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lindale Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.