Reviews over Bedale

prima park

peter ,
    18-7-2012

rustig park, mooie chalets, netjes ingericht. jacuzzi is een plezierige bijkomstigheid. hulpvaardige beheerders. Park ls centraal gelegen

tussen nationale parken Yorkshire moors en Yorkshire dales.

abdijen, kastelen, natuur, musea, nostalgische stoomtreinen, pittoreske

stadjes,etc. dit alles op relatief korte afstand.

Mooi gelegen, netjes en erg rustig

Frericks,
    6-8-2008

Park is erg mooi en rustig gelegen, op 5 a 10 minuten van Bedale. Wensleydale is misschien wel het mooiste dal van de Yorkshire Dales. York is een klein uurtje rijden. Wij hadden een lodge met een jacuzzi buiten. Drie van dergelijke lodges lagen in een hoekje van het park bij elkaar. Elke avond zaten we er met z'n vieren in! Lodge oogde helemaal nieuw en erg schoon. Park is wel erg rustig, d.w.z. geen speeltuin, winkel, nog geen broodje te krijgen. Trevor en Caroline wonen zelf ook op het park en zijn altijd bereikbaar voor advies, tips, etc. wat ze hartelijk en professioneel doen als je het vraagt, maar ze zullen zelf geen contact zoeken. Park vooral bewoond door stellen en families met kleine kinderen die zich op het gras en in de jacuzzi wel vermaken, maar met wat grotere kinderen die vertier willen zou ik er zeker niet heengaan. Wandelpaden beginnen vlakbij het park, maar onze tip is om een stuk de Dales in te rijden en dan aan echt ongekend mooie paden te beginnen.

Een heel rustig park in echte typische Engelse natuur

Roodje,
    6-5-2007

Een heel rustig park in echte typische Engelse natuur. Als je entertainment zoekt, moet je hier niet zijn, maar voor rust zeker!!