Reviews over Appleton-le-Moors

Top!

Paola,
    8-8-2011

Wat een leuk en gezellig hotel. Het is kleinschalig, zo'n 12 kamers maar het heeft 2 fantastisch leuke pubs en een restaurant. Terras buiten lekker in de zon (mits die schijnt natuurlijk) Eigenaar is erg gedreven en behulpzaam. De kamers zijn wel vrij klein. Het gaat nét, zeg maar. Er zijn wel vier 4 nieuwe kamers aangebouwd die aanmerkelijk groter (en wat duurder) zijn. Let wel: Bij dit hotel heb je geen dekking voor je mobiele telefoon en moet je de berg oprijden voor ontvangst. Alle kamers hebben echter wel telefoon, die de eigenaar voor je kan aanschakelen.