West Midlands

Reviews over accommodaties in West Midlands

Romantisch

Roy,
    25-1-2017

Het hotel is een echt oud zeventiende eeuws gebouw met smalle trappertjes en kromme gangen. Prachtig. Van buiten en van binnen een mooi gebouw. De kamers zijn ruim en in de sfeer van het kasteel ingericht. De badkamer is modern en praktisch. Het diner en het ontbijt zijn helemaal in stijl in een oude zaal. Internet werkt goed en is gratis (maar zonder wachtwoord dus niet veilig). Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

Gereisd zakelijk in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker dichtbij de University of Birmingham

BenZ,
    9-4-2016

Wij zijn er in 2014/2015 diverse keren geweest omdat onze dochter daar studeerde. Voor ons was het vooral handig dat we dicht bij haar studente onderkomen zaten. Het hotel is wel gedateerd stamt echt nog uit vroeger tijden. Een enkele keer een kleine kamer en 1 keer een hele grote! Kamer top, schoonmaak goed! ontbijt prima! Diverse uitstapjes gemaakt o.a het centrum (Bullring) een mooi shopping center en the Canels een must see! Stratford upon avon de geboorte stad van William Shakespeare. Als je de weg weet is het openbaar vervoer (spoor) erg handig. Leuke stad we gaan er echt nog eens terug zat te beleven en nog lang niet alles gezien.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Speciaal!!

Marleen,
    4-8-2015

De accomodatie doet denken aan een aflevering met Hyacint met dat verschil dat hier een jonge dynamische vrouw de leiding heeft. Alles is perfect schoon en in goede staat. Wij hebben een standaard room. Dat is de kleinste kamer met een piepkleine badkamer maar wel functioneel. De ontbijtruimte is echt schitterend Engels met alle mogelijke frutsels, prachtige serviezen en een zeer goed ontbijt. Achter het huis hebben we een parkeerplaats, gratis en dat neem ik mee in de prijs. Openbaar parkeren is erg duur. Verder is alles op loopafstand.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel, zeer vriendelijk personeel

heer de Jongh,
    15-9-2014

Service is goed, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Alleen het eten is goed maar groenten kennen ze hier niet

Gereisd met partner in september 2014

Hotel is prima

Wilfred,
    4-6-2013

Bij dit hotel heb ik gemengde gevoelens overgehouden. Het personeel is vriendelijk. De kamer is goed en de badkamer ook. Het gangenstelsel niet even duidelijk en de liften zaten soms verstopt in een hoek. Als je dat eenmaal weet vind je je weg wel.

Het hotel heeft een heerlijk zwembad om even te relaxen en een mooie fitness zaal. Er is daar tevens voldoende mogelijkheid om om te kleden en er zijn kluisjes.

Ik heb prima in het hotel gegeten. Wel jammer dat als ze op de kaart een gerecht met 8 scampies zetten en er vervolgens maar 6 serveren, tja dan is dat toch een minpunt. Zeker als de ober na mijn klacht aangeeft dat de scampie pakketjes soms 6, 7 of 8 stuks bevatten.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar zeker voldoende keus voor zowel engels als continentaal ontbijt. Vers fruit en verschillend sapjes (die waren helaas niet vers)

Prima shuttle service die je binnen 10 minuten bij het treinstation afzet. Van hier met airport shuttle (magneettrein) binnen 2 min naar de terminal.

Gereisd zakelijk in Thu May 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)