West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

vakanties West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Midlands

Kleine kamer, mooi zwembad, goed ontbijt

Jo,
    18-7-2017

Misschien is het vanwege mijn kleine postuur maar ik beland vaak in een kleine kamer. Dat is op zich nog okay, maar een kleine kamer naast de lift betekent dat ik geen oog dichtdoe. Dat was deze twee nachten in Birmingham dus ook het geval, aangezien het hotel volgeboekt was en van kamer veranderen geen optie. Gelukkig maakten het zwembad en de sauna veel goed, evenals het ontbijtbuffet. Als je in het NEC moet zijn, zit je in het Hilton Metropole perfect, want je hoeft alleen maar even door een perkje te lopen, of zoals de receptionist overdreef: 'through the woods'. Okay, er kwam een eekhoorn voorbij maar het is toch echt gewoon een paadje door een perkje zodat je vanaf het hotel binnen tien minuten in je mantelpakje de beurshallen doorstruint. Als je geen zin hebt om 's avonds Birmingham in te gaan, en ook niet uitgebreid wilt dineren in het restaurant dan kun je aan een tafeltje in het bargedeelte een prima burger happen!

Gereisd zakelijk in september 2015

Schitterend historsch gebouw op rustige locatie.

D.H.Mulder,
    5-9-2016

Schitterend historisch gebouw. Alle ruimtes zijn altijd toegankelijk voor de hotelgasten, je kunt er binnen en buiten ronddwalen. Als je geluk hebt, kom je 's avonds een vriendelijk spookje tegen! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt en diner. Dinerprijzen zijn hoog. Kamerprijzen zijn goed alleen in het weekeinde sterk verhoogd en dan redelijk duur. Schone kamer en badkamer. Alle vertrekken van het hotel mooi ingericht in stijl. Gelegen in rustig, eigen park. prima voor een kleine wandeling. Conclusie: prima hotel met fantastische uitstraling.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goed en netjes

Roeland van Duifhuizen,
    26-3-2015

Prima hotel, alles wat je kan verwachten van een Holiday Inn. Nette,eenvoudige kamer met waterkoker

Gereisd alleenreizend in maart 2015

Leuk hotel!

Arno,
    8-12-2013

Een leuk hotel met alles der op en eraan. Het is een hotel wat voornamelijk gespecialiseerd is op conferenciengasten / business. Leuk is dat je vanuit de ontbijt zaal rechtstreeks in een voetbalstadion kijkt.

Gereisd met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi

fikokevr,
    4-7-2012

Wij sliepen in een grote kamer in de 400 jaar oude verbouwde schuur achter het hotel. Groot, schoon en vol leuke details. De w.c. heeft een eigen ruimte. Ligbad, wastafel en verwarmde handdoekenrek. Jammer is dat je een trap op moet. En dat echt eigenlijk in Staunton-on- Wye (Herefordshire) ligt. Zoeken op je GPS moet je dus op de postcode, anders is het zeer moeilijk te vinden!

Gereisd met partner in juni 2012