Hotel Barons Court

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Barons Court voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Barons Court in het Nederlands

Zakelijk

Bloemenoverdaad maar wel leuk

Tommy
22-9-2011

Dit hotel is in alle opzichten echt Engels:

-supervriendelijk en beleefd personeel

-bloemetjesbehang tot je ogen pijn gaan doen

-heerlijk loodzwaar Engels ontbijt

Het ligt wat afgelegen in Wlverhampton maar het is best leuk om eens door de wijken van deze typische stad te lopen. Zwangere tienermeisjes op rollerskates achter de kinderwagen! Little Britain for realzzz

geen hotel maar een 2e thuis

Ron Tesselaar
27-2-2010

Dit hotel is het meest geweldige hotel waar ik ooit geweest ben. Het is een prachtig oud engels huis waardoor het een bijzondere sfeer heeft. Het is ook het enige hotel waar ik ook geweest ben dat gasten aanmoedigt om eten en drinken van buitenaf mee te brengen! Het hotel heeft zelf geen diner faciliteiten (meer). De beheerder heeft vrijwel alle menu's in huis van de locale restaurants die bezorgen. Keith (de beheerder) zorgt voor borden en bestek daar waar jij wilt eten. Wij hebben een aantal keer in de 'huiskamer' (lobby) gegeten waar Keith meteen zorgde dat de haard lekker brandt.

De prijs is redelijk, de kamers zijn netjes en schoon en de service is top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barons Court in Wolverhampton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barons Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.