Hotel Express by Holiday Inn Walsall M6 JCT.10

KinderhotelWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Walsall M6 JCT.10 voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Express by Holiday Inn Walsall M6 JCT.10 in het Nederlands

Alleenreizend

Goed en netjes

Roeland van Duifhuizen
26-3-2015

Prima hotel, alles wat je kan verwachten van een Holiday Inn.

Nette,eenvoudige kamer met waterkoker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Walsall M6 JCT.10 in Walsall , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Walsall M6 JCT.10 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.