Camping Doward Park

Camping Doward Park

1 review over Camping Doward Park in het Nederlands

Prachtige kleine, rustige camping!

Rianne Klaver
3-8-2009

12 nachten op deze gezellige warme kleinschalige camping verbleven! Het weer zat niet alle dagen mee, maar er is gelukkig veel te zien en te doen in de omgeving, hoewel wandelen wel het mooiste is wat je hier kan doen! Wandeling naar het kasteel van Goodrich en naar het viewpoint Symonds Yat Rock mag je hier eigenlijk niet missen. Door de kleinschaligheid heel gezellig en makkelijk contact makend met medekampeerders. Let op: door de toegangsweg NIET geschikt voor caravans, alleen tentkampeers en ook vouwwagens (waar wij onze vakantie mee vieren) worden hier toegelaten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Doward Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Doward Park in Symonds Yat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Doward Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.