Bed and Breakfast Sunnydale Guest House

BedAndBreakfastWeer vandaag25°15°
Bed and Breakfast Sunnydale Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Sunnydale Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Sunnydale Guest House in het Nederlands

Erg goed adres in een prachtige stad!

Gaby, Kerkrade
20-7-2009

Sunnydale Guesthouse heeft nette, ruime kamers en is fantastisch gelegen op nog geen 10 minuten lopen van het gezellige centrum van Shakespeare-stad Stratford-upon-Avon. Het ontbijt is ruim van keus met o.a. heerlijk vers fruit en yoghurt. De service is erg vriendelijk. Het Guesthouse heeft ruimte parkeergelegenheid bij de ingang (eigen parkeerplaats, niet op weg).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sunnydale Guest House in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sunnydale Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sunnydale Guest House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.