Hotel Stratford Manor

FamiliehotelWeer vandaag28°13°
Hotel Stratford Manor

We hebben een aantal aanbieders voor Stratford Manor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stratford Manor in het Nederlands

Mooi hotel, maar ..............

Schelpe
26-7-2014

Het hotel ligt langs een drukke baan maar daar heb je geen last van omdat het gelegen is in een mooi park.Het ontbijt is enkel voor de Britten:witte bonen in tamatensaus,vette worsten,gezouten bacon,zwarte pensen,warme tomaten,zwarte pensen en eieren.Voor de rest wat vers fruit ,confituur en twee soorten brood.Hier is duidelijk geen rekening gehouden met toeristen van over de plas. De kamers zijn mooi en alles is voorzien op één uitzondering : Wifi is aanwezig maar werkt maar voor 25%. De airco bestaat uit een goedkoop toestelletje dat verplaatsbaar is en wanneer die werkt is het tijdens de nacht niet uit te houden van het lawaai,laat staan dat het effect niet voelbaar is. Vriendelijkheid van personeel aan de aankomstbalie laat ook te wensen over. De vier sterren zijn overdreven,drie is meer dan voldoende.Een terugkeer naar dit hotel is uit den boze.

Gereisd Met partner in Sun Jul 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stratford Manor in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stratford Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.