Hotel Mercure Stratford-upon-Avon Shakespeare

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Stratford-upon-Avon Shakespeare voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Stratford-upon-Avon Shakespeare in het Nederlands

Mooi, oud hotel in prachtige omgeving

Erik
18-11-2011

Het hotel is schots en scheef, een echt oud vakwerk gebouw in een met cultuur gevulde stad. Het pand kraakt en de gangen draaien de vloeren zijn scheef. Het heeft heel veel karakter.

De kamers zijn niet groot maar netjes en comfortabel.

De bediening is prima, het eten viel iets tegen, dit is echter geen probleem, er zitten genoeg eetgelegenheden om de hoek.

Gereisd zakelijk in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Stratford-upon-Avon Shakespeare in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Stratford-upon-Avon Shakespeare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.