Hotel Mary Arden Inn

2 reviews over Hotel Mary Arden Inn in het Nederlands

Heel mooi

Ilona
10-6-2010

Wij hebben een autorondrit door Engeland gemaakt en hier 2 nachten geslapen. + Aardige eigenaren + Lekker eten + Schattige kamer + Mooie ligging + Fijne tuin + Frisse badkamer

Gereisd met partner in juni 2010
2008

Wij zijn hier geweest tijdens kerst en hadden een geboekt.

Marcel en Antonetta Apon
9-3-2008

Wij zijn hier geweest tijdens kerst en hadden een kerstarrangement geboekt. We werden werkelijk in de watten gelegd. Het verblijf duurde 4 dagen. De kamer die wij hadden was fantastisch; een goed en leuk hemelbed, ruime badkamer. Het hotel heeft een uitstekende keuken en een authentieke engelse uitstraling met oude tapijten en krakende trappen. Geweldig naar ons zin gehad de drie keer dat we hier geweest zijn. We gaan ook zeker nog eens terug. Met de gehuurde auto zit je zo in Statford-Upon-Avon en de luchthaven Birmingham is op circa 45 autominuten gelegen.

Gereisd met partner in Sun Mar 09 2008 17:48:48 GMT+0000 (UTC)

• Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mary Arden Inn in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mary Arden Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.