Hotel Falcon

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Falcon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Falcon in het Nederlands

Deels oud vakwerk huis waar het hotel in gevestigd is. Prachtige oude bar. Kamers liggen vnl. in het nieuwe gedeelte en zijn ruim.

Ligging is erg centraal en ze hebben een prive parkeermogelijkheid.

Gereisd met partner in juli 2009

Leuk vakwerk hotel. Perfecte ligging aan de hoofdstraat, nabij alle bezienswaardigheden. Mooie, nette kamers. Ideaal voor 1 of 2 nachtjes. Service is redelijk en personeel is niet bijzonder vriendelijk, maar de ligging van het hotel maakt veel goed. Restaurant / bar tip: The encore (op loopafstand) is erg leuk voor een hightea, diner of een avondje gezellig borrelen.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falcon in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falcon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.