Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Crimscote Holiday Cottage in het Nederlands

2008

Het ligt bijzonder rustig maar ook centraal voor het maken

Monique van der Poel
25-5-2008

Het ligt bijzonder rustig maar ook centraal voor het maken van mooie uitstapjes.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Crimscote Holiday Cottage in Stratford-upon-Avon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Crimscote Holiday Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.