Sorteren

Reviews over Stratford-upon-Avon

Speciaal!!

Marleen
    4-8-2015

De accomodatie doet denken aan een aflevering met Hyacint met dat verschil dat hier een jonge dynamische vrouw de leiding heeft. Alles is perfect schoon en in goede staat. Wij hebben een standaard room. Dat is de kleinste kamer met een piepkleine badkamer maar wel functioneel. De ontbijtruimte is echt schitterend Engels met alle mogelijke frutsels, prachtige serviezen en een zeer goed ontbijt. Achter het huis hebben we een parkeerplaats, gratis en dat neem ik mee in de prijs. Openbaar parkeren is erg duur. Verder is alles op loopafstand.

Vergane glorie

Raymond
    20-9-2014

Prima kamers maar zijn wel aan een modernisering toe. Douchen in bad met douchegordijn. Geen lift dus zélf met koffers de smalle stijle trap op. Betaald parkeren, 3 pond per dag. Er is te weinig plek dus na 1700 geen plek meer, maar wel voor alle dagen betalen. Paar minuten lopen naar centrum.

schoon en comfortabel hotel

heer van Meer
    15-2-2012

kamer was ruim, comfortabel en schoon. Hotel biedt voorzieningen zoals een fitness room. service was prima.

Mooi, oud hotel in prachtige omgeving

Erik
    18-11-2011

Het hotel is schots en scheef, een echt oud vakwerk gebouw in een met cultuur gevulde stad. Het pand kraakt en de gangen draaien de vloeren zijn scheef. Het heeft heel veel karakter.

De kamers zijn niet groot maar netjes en comfortabel.

De bediening is prima, het eten viel iets tegen, dit is echter geen probleem, er zitten genoeg eetgelegenheden om de hoek.

Nette gelijkvloerse woning aangrenzend aan huis van en en

Erika de Vries
    30-8-2011

Nette gelijkvloerse woning aangrenzend aan huis van ontzettend aardige en behulpzame eigenaren. Privé (afgesloten)tuin en eigen ingang, geen zichtcontact vanuit tuin en huis. Woonkamer klein maar knus en voorzien van TV en gratis draadloos internet. Woonkamer heeft uitzicht op de tuin welke de gehele dag bezocht werd door allerlei vogeltjes. Een lust voor het oog. Zeer complete keuken voorzien van wasmachine, magnetron, oven, waterkoker etc. Badkamer met ligbad en separate douche in de ruime slaapkamer met groot en goed bed. Handdoeken en beddengoed aanwezig en bij de prijs inbegrepen. Gratis gebruik van droogtrommel. Tuinmeubilair aanwezig incl. standen verstelbare ligstoelen en parasol. De eigenaren gaven toestemming om via hun ruime tuin naar het daar achtergelegen stuk natuur te lopen voor een wandeling. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Stratford-upon-Avon scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews