Stoke-on-Trent

Vakantie in Stoke-on-Trent

We hebben een aantal aanbieders voor Stoke-on-Trent voor je op een rij gezet:

Reviews over Stoke-on-Trent

• 6Reiziger6424-09-2013

Geen toeristische trektpleister

Theater is interessant. Verder winkelcentra maar om daar nu voor naar Stoke te gaan. Nee, sla maar over.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in september 2013

• 5Reiziger6404-07-2013

Geen bijzondere stad

Ben diverse keren voor mijn werk hier geweest. Stad heeft geen uitstraling. Weinig gezelligheid in het centrum. Voldoende restaurants, dat weer wel.

• 5Sfeer in stad

Alleen gereisd in juni 2013

• 9noemie06-02-2013

Ville étudiante parfaite

Je suis allée passer plusieurs mois à Stoke-on-Trent pour mes études. Le campus universitaire Staffordshire University donne beaucoup de vie à cette ville ouvrière de l'Angleterre. Le centre est très bien pour ceux qui veulent sortir et faire la fête. Sinon à part les Poteries, il n'y a pas grand choses à faire culturellement parlant. Stoke est à mi chemin entre Manchester et Birmingham. Les gens sont sympas mais l'accent de la bas assez difficile à comprendre.

• 10Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7ARanka12-12-2012

prima

prima omgeving. zeer gericht op universiteiten in de omgeving

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 6David09-01-2012

Not pleasant

I visited Stoke-on-Trent for a week and got to see a good few areas, Longton / Fenton are areas of great let down, they have been left to ruin with broken bottles, needles and rubish in alarming number. I wouldn't let my child out of my site. It's not a pleasing place, people are not very helpful and I definately would not venture out after dark.

• 4Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad

januari 2012

• 7Angela19-09-2007

Heb een beetje gemengde gevoelens over de omgeving Stoke on Trent. Ik ben in juni 1 nacht 2 dagen daar geweest en zat in het Quality Hotel in Hanley. Was best een leuk plaatsje met een geweldig winkelcentrum. Maar ik moet zeggen toen ik de kant van Burslem opliep werd het in mijn ogen alsmaar grauwer. Het zag er behoorlijk armoedig uit en kwam grauw en ongezellig over. Ik moet wel zeggen dat het slechte weer op dat moment ook geen goed deed. Al met al vond ik het leuk die omgeving gezien te hebben, maar ik zal er niet zo gauw een 2e keer terugkeren.

Gereisd in september 2007