2 reviews over Camping St. Michaels Holiday Park in het Nederlands

Zeer mooi vakantiepark met mobil-homes.

A.M. Van den Camp
5-8-2010

Wij, senioren-echtpaar zijn hier 2 weken geweest en het was geweldig. Geboekt via Ned. toerop. Zeer mooie stacaravans, goed ingericht, fijne bedden, mooie, zeer uitgebreide keuken, fijn terras met meubilair (geen parasol, het was zeer warm, d.i. uitzonderlijk voor Engeland) ruime woonkamer, sat.t.v. alleen engelse zenders. Hartelijke ontvangst. Er is op het park niets te koop. Sedert kort wel een wasmachine en droger. Het stadje Tenbury Weels is best aardig, 2 supermarkten, aantal eetgelegenheden. Verder weg zijn de grotere supermarkten en leuke stadjes om te bezoeken, zelfs de grens van Wales is bereikbaar. Vervoer is noodzakelijk. Fietsen is moeilijker. Zeer heuvelachtig gebied.

Gereisd met partner in Mon Jun 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goede accomodatie!

Suzanne
2-12-2009

In juli 2009 een midweek een caravan gehuurd. Als je van rust houdt, dan zit je hier zeker goed. Zeer mooie omgeving en met de auto kom je op hele mooie plekjes. De dorpjes St Michaels en Tenbury Wells hebben genoeg eetgelegenheid en supermarkten. Helaas niet echt op loopafstand van de camping. Ontvangst op de camping is zeer hartelijk en er is overdag altijd iemand aanwezig voor vragen. De caravan is nog nieuw en zeer netjes. Als ik weer daar in de buurt ben, ga ik zeker naar deze camping terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping St. Michaels Holiday Park

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Michaels Holiday Park in St. Michaels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Michaels Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.