Shrewsbury

Vakantie in Shrewsbury

vakanties Shrewsbury

We hebben een aantal aanbieders voor Shrewsbury voor je op een rij gezet:

Reviews over Shrewsbury

• 8rinus_manders30-12-2014

Middeleeuws aanzicht

Shrewsbury is een bijzonder aardig middeleeuws stadje met veel vakwerkhuizen en monumenten, het stadje is gelegen in een lus van de River Severn, The Square is het hart van het stadje met een historische markthal, verder bezit het stadje een kasteel en enkele monumentale kerken. Langs de oever van de Severn kan men tot rust komen in het fraaie park, Shrewsbury was verrassend leuk en ik kan een bezoek dan ook ten zeerste aanbevelen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Ralph28-04-2011

Shrewsbury: middeleeuws, typisch Engels & rustiek.

Shrewsbury vond ik verrassend mooi. Vooraf weinig van verwacht, maar de mooie oude gebouwen en de leuke straten maakten ons bezoek tot een leuke dag. Darwin is in Shrewsbury geboren en dat merk je goed in de vele naamverwijzingen en standbeelden.

Aanrader: bekijk een wedstrijd van de plaatselijke voetbalclub Shrewsbury Town FC in de Engelse second division. Typisch Engels kick-and-rush voetbal met een heerlijke ongedwongen sfeer.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Malgorzata Jachimczyk15-06-2008

Miejsce naprawde godne polecenia zwiedzania.Miasteczko zabytkowe z duza iloscia zieleni,parków .Oprócz tego mozna wybrac sie poza miasto gdzie tez jest co ogladac:)

• 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Ger Claassen28-06-2005

Kijk eens op www.Shropshire.uk Het is een heel oude middeleeuwse stad met veel black and white houses ( Tudor) De pubs zijn zoals ze horen te zijn - zo engels als maar mogelijk - "black boards; met 'home cooked food'zéér aan te bevelen - smakelijk eten voor een betaalbare prijs. Prees - Wem - Ellesmare met een leuk haventje met 'narrow boats' in de omgeving aan te bevelen Wie wil golfen........prachtige omgeving en verrassend genoeg - óók in oktober hadden wij fantastisch weer. Dat Darwin uit Shrewsbury kwam wisten jullie natuurlijk en Father Cadwell de tv serie....? Jawel ook uit Shrewsbury. Van hieruit kun je moiie tochten maken naar Wales ( het ligt op de grens) en wij hebben een prima plek gehad op de camping Lower lacon in Wem vlakbij Shrewsbury

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2005

• 8Ger Claassen28-06-2005

Kijk eens op www.Shropshire.uk Het is een heel oude middeleeuwse stad met veel black and white houses ( Tudor) De pubs zijn zoals ze horen te zijn - zo engels als maar mogelijk - "black boards; met 'home cooked food'zéér aan te bevelen - smakelijk eten voor een betaalbare prijs. Prees - Wem - Ellesmare in de omgeveing aan te bevelen Wie wil golfen........prachtige omgeving en verrassend genoegf - óók in oktober hadden wij fantastisch weer. Dat Darwin uit Shrewsbury kwam wisten jullie natuurlijk en Father Cadwell de tv serie....? Jawel ook uit Shrewsbury

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2005