Shrewsbury

Reviews over Shrewsbury

Middeleeuws aanzicht

rinus_manders,
    30-12-2014

Shrewsbury is een bijzonder aardig middeleeuws stadje met veel vakwerkhuizen en monumenten, het stadje is gelegen in een lus van de River Severn, The Square is het hart van het stadje met een historische markthal, verder bezit het stadje een kasteel en enkele monumentale kerken. Langs de oever van de Severn kan men tot rust komen in het fraaie park, Shrewsbury was verrassend leuk en ik kan een bezoek dan ook ten zeerste aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Shrewsbury: middeleeuws, typisch Engels & rustiek.

Ralph,
    28-4-2011

Shrewsbury vond ik verrassend mooi. Vooraf weinig van verwacht, maar de mooie oude gebouwen en de leuke straten maakten ons bezoek tot een leuke dag. Darwin is in Shrewsbury geboren en dat merk je goed in de vele naamverwijzingen en standbeelden.

Aanrader: bekijk een wedstrijd van de plaatselijke voetbalclub Shrewsbury Town FC in de Engelse second division. Typisch Engels kick-and-rush voetbal met een heerlijke ongedwongen sfeer.

Gereisd met vrienden in Fri Apr 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kijk eens op www

Ger Claassen,
    28-6-2005

Kijk eens op www.Shropshire.uk Het is een heel oude middeleeuwse stad met veel black and white houses ( Tudor) De pubs zijn zoals ze horen te zijn - zo engels als maar mogelijk - "black boards; met 'home cooked food'zéér aan te bevelen - smakelijk eten voor een betaalbare prijs. Prees - Wem - Ellesmare met een leuk haventje met 'narrow boats' in de omgeving aan te bevelen Wie wil golfen........prachtige omgeving en verrassend genoeg - óók in oktober hadden wij fantastisch weer. Dat Darwin uit Shrewsbury kwam wisten jullie natuurlijk en Father Cadwell de tv serie....? Jawel ook uit Shrewsbury. Van hieruit kun je moiie tochten maken naar Wales ( het ligt op de grens) en wij hebben een prima plek gehad op de camping Lower lacon in Wem vlakbij Shrewsbury

Gereisd anders in juni 2005

Kijk eens op www

Ger Claassen,
    28-6-2005

Kijk eens op www.Shropshire.uk Het is een heel oude middeleeuwse stad met veel black and white houses ( Tudor) De pubs zijn zoals ze horen te zijn - zo engels als maar mogelijk - "black boards; met 'home cooked food'zéér aan te bevelen - smakelijk eten voor een betaalbare prijs. Prees - Wem - Ellesmare in de omgeveing aan te bevelen Wie wil golfen........prachtige omgeving en verrassend genoegf - óók in oktober hadden wij fantastisch weer. Dat Darwin uit Shrewsbury kwam wisten jullie natuurlijk en Father Cadwell de tv serie....? Jawel ook uit Shrewsbury

Gereisd anders in juni 2005
Shrewsbury scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews