Hotel Ramada Newcastle Under Lyme

Hotel Ramada Newcastle Under Lyme

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Newcastle Under Lyme voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ramada Newcastle Under Lyme in het Nederlands

Was wel leuk om een keer te zijn geweest

Dudu
22-3-2014

Het wS een leuk hotel en veel te dien. Nee castel zelf is een leuke plaats om te shoppen en zijn veen bezienswaardigheden.

Gereisd Anders in Sat May 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel vlak bij M6 snelweg

Roeland
29-6-2012

Prima hotel , met prima locatie tussen Manchester en Birmingham , 2 minuten rijden van de M6. In de directe omgeving is niet heel veel, wel een leuke pub op 3 wandelminuten( net voorbij de BP pomp lopen) en een Indiaas restaurant naast de deur die echter duur is in vergelijk met andere Indiase restaurants. Kan Bombay Inn in Stoke aanbevelen als alternatief. Hotel is schoon en kamers up to date. Geen airco kunnen ontdekken. Ontbijt is goed en wordt steeds aangevuld.

Gereisd Zakelijk in Mon Jun 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Newcastle Under Lyme in Newcastle under Lyme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Newcastle Under Lyme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.