Camping Pearl Lake Leisure Park

Camping Pearl Lake Leisure Park

1 review over Camping Pearl Lake Leisure Park in het Nederlands

Vriendelijk park, voornamelijk met stacaravans gevuld. Vriendelijk personeel, die veel over heeft voor haar klanten. Het park is gelegen in Shobdon, aan een rustiek meer. Er zijn mogelijkheden om gebruik te maken van een golfcourt. De ligging is uitstekend, zeker voor die mensen die best of Both Worlds willen hebben: de regio Herefordshire is al interessant, maar binnen no time ben je in Wales. Liefhebbers van natuur kunnen hier hun hart ophalen. Het park 'garandeert' rust.

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pearl Lake Leisure Park in Leominster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pearl Lake Leisure Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.