Reviews over Farley

Prima uitvalsbasis voor het pretpark

Bernaerts Diane,
    25-8-2008

Lijkt op Newport Bay Hotel in Disneyland. Monorail direct naar pretpark en "early ride time" 1 uur voor park opent. Familiekamers krap en grootste gemis: geen airco; badkamers vrij klein, geen kleerkasten, enkel hangers en laden. Door fout bij de boeking kregen wij gratis een tweede family room, een "surprise room", en die was geweldig! Manager sloofde zich uit om fout recht te zetten: gratis 2e kamer en gratis fast-track-tickets voor 3 dagen. Eten in Secret Garden Restaurant te duur ivh tot kwaliteit. Engels ontbijt vrij goed. Veel lawaai tot 22 u. door evening entertainment.

Voor ons was prijs/kwaliteitsverhouding goed door gratis 2e kamer, anders is het te duur.

Gereisd familie in augustus 2008
Farley scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews