Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Hesterworth House in het Nederlands

heerlijk verblijf in victoriaans huis!

lisette louwman
23-8-2011

Wat een heerlijk verblijf in dit oude Victoriaanse huis!!

Vriendelijke eigenaren, op en top verzorgd apartement, heerlijke tuin om in te ontbijten of te BBQ-en, rust maar voor de kinderen genoeg te doen in de prachtige omgeving. Bij aankomst stonden er heerlijke boeketten bloemen en een fles wijn klaar in de slaapkamers (3) en gezellige woonkamer .

Proef de ongerepte sfeer van het engelse platteland! Zie ook de website.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Hesterworth House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hesterworth House in Craven Arms, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hesterworth House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.