Hotel Royal Court

Hotel Royal Court

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Court voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royal Court in het Nederlands

De Royal Court ligt net buiten Coventry. We hebben dit hotel 3 X bezocht, omdat de Engelse Deerhoundclub deze locatie even zoveel keren had gekozen om de jaarlijkse breedshow te houden. Het is een groot hotel op een groot parkachtige grond.

De inrichting in het oude gedeelte is schitterend. De meeste kamers bevinden zich in nieuwbouw en is aangebouwd aan het oude gedeelte.

Gereisd met partner in april 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Court in Coventry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.