Hotel Britannia Coventry

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Coventry voor je op een rij gezet:

Kenmerken

4 reviews over Hotel Britannia Coventry in het Nederlands

Nooit meer

Jaco
21-7-2016

Vieze smerige kamers, badkamer drama, matras hard, eten matig, hotel ziet oud en belegen uit

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heel redelijk hotel

J
11-3-2009

Goed hotel voor mensen met een smalle beurs.De prijs/kwaliteitverhouding is goed,evenals het eten en de kamers.Wie hier wil verblijven moet geen superdeluxe hotel verwachten,maar wel een hotel waar het goed toeven is en dat een goede uitvalsbasis is voor bijv. een uitstapje naar het NEC in Birmingham.De busverbinding daar naartoe is erg goed door de ligging t.o.v. het busstation aan de overkant van de straat.Ook voor een bezoekje aan de binnenstad of de kathedraal van Coventry ligt het hotel goed,want op een paar minuten loopafstand.

Het heeft beslist betere tijden gekend maar is zeker niet slecht.

Minpuntje zou het geluid dat dronken figuren op straat produceren kunnen zijn,maar voor goede slapers moet dat geen probleem zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2009
2007

Tweede maal verbleven

Geert
2-5-2007

Tweede maal verbleven. De veiligheidssituatie in de stad is niet goed. Veel vechtpartijen en extreem dronken jongeren. Het hotel is daarom een 'veilige' haven. Maar als het even kan, vermijd dan liever deze stad.

Gereisd anders in mei 2007

2005

Groot hotel, 'modern' (lelijk) gebouw uit jaren '70, maar binnenin klassieke 'britse' decoratie met veel hout, voltapijt en pastelkleuren. Kamers groot en proper, badkamer ietsje minder, maar toch nog behoorlijk. Ook de gemeenschappelijke delen, de bar en het restaurant stralen een zekere klasse uit. De ligging is goed, aan de rand van de stad, op twee passen van de kathedraal en recht over het busstation. Ontbijtbuffet met - naar keuze - continentaal of Brits. Coventry is niet de meest gezellige stad, maar als je er toch moet verblijven is dit een goede keuze.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia Coventry in Coventry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia Coventry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.