Coventry

Reviews over Coventry

Gezellig hotel/pension/inn

Anton,
    30-5-2013

Tja, is het nu een hotel of een pension ? Op z'n Engels een inn, herberg ?

Van alles een beetje, het wordt in ieder geval op een familie-achtige wijze gerund. Best gezellig.

Kamers liggen in een redelijk recent aangbouwd gedeelte, allemaal op de begane grond. Parkeren voor de deur, dat doet weer motel-achtig aan.

Alleen kleinschalig, want het zijn maar 7 kamers.

Goede bedden, kleine flat-screen tv zonder afstandsbediening, douche/boad toilet. Allemaal heel netjes, wel echt Engels.

Wij verbleven er 3 nachten, maar aan de kamer wordt in die periode niets gedaan, geen bed opmaken, geen schone handoeken en zelfs de prullebak wordt niet geleegd. Was voor ons overigens geen probleem.

Continental breakfast is inbegrepen, maar is karig. De avond vooraf kan je wel een English breakfast tegen meerprijs bestellen, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt.

Er is wel een heel fijn zonnig terras.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Mooi hotel met fantastisch ontbijt

Jennie,
    8-11-2011

Het hotel ligt een stukje van de weg en daardoor is het lekker rustig. De kamers zijn prima; prima badkamer, schoon, fijne bedden en ruim. Het ontbijt en de dames van de ontbijtservice zijn fantastisch. Ik heb hier geen diner gehad wel in de bar een keer een vroege maaltijd. Hiervan vond ik de prijs te duur voor wat je krijgt. Een prima tip voor een goed en goed geprijst diner is de Rose and Castle pub aan de overkant van de straat (ongeveer 500 meter verderop).

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Prachtig historisch gebouw!

Jennie,
    7-11-2011

De kamers zijn prachtig. Heel mooi ingericht en lekker traditioneel. Dat is in het hele hotel doorgevoerd. Je gaat hier terug in de tijd. Het eten in het restaurant is prima maar drank is enorm prijzig. Ontbijt is niets op aan te merken. Vriendelijkheid van het personeel verschilt van fantastisch tot niet erg geinteresseerd. Een hele ervaring om in zo'n gebouw te verblijven. Ik had wel het gevoel dat de kamers wat stoffig waren door de vloerbedekking en dikke gordijnen overal.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Comfortabel hotel op ruime eigen grond.

peter,
    16-2-2010

De Royal Court ligt net buiten Coventry. We hebben dit hotel 3 X bezocht, omdat de Engelse Deerhoundclub deze locatie even zoveel keren had gekozen om de jaarlijkse breedshow te houden. Het is een groot hotel op een groot parkachtige grond.

De inrichting in het oude gedeelte is schitterend. De meeste kamers bevinden zich in nieuwbouw en is aangebouwd aan het oude gedeelte.

Gereisd met partner in april 2008

Heel redelijk hotel

J,
    11-3-2009

Goed hotel voor mensen met een smalle beurs.De prijs/kwaliteitverhouding is goed,evenals het eten en de kamers.Wie hier wil verblijven moet geen superdeluxe hotel verwachten,maar wel een hotel waar het goed toeven is en dat een goede uitvalsbasis is voor bijv. een uitstapje naar het NEC in Birmingham.De busverbinding daar naartoe is erg goed door de ligging t.o.v. het busstation aan de overkant van de straat.Ook voor een bezoekje aan de binnenstad of de kathedraal van Coventry ligt het hotel goed,want op een paar minuten loopafstand.

Het heeft beslist betere tijden gekend maar is zeker niet slecht.

Minpuntje zou het geluid dat dronken figuren op straat produceren kunnen zijn,maar voor goede slapers moet dat geen probleem zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2009
Coventry scoort een 5,6 uit 10, op basis van 5 reviews