Reviews over Broadway

prima hotel, zeer vriendelijk personeel

heer de Jongh,
    15-9-2014

Service is goed, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Alleen het eten is goed maar groenten kennen ze hier niet

mooi hotel gelegen in een romantisch dorpje!

Ann,
    9-9-2013

proper, mooi hotel, personeel is naar onze mening te afstandelijk..

goed adres om vanhieruit Cotswolds te verkennen

c_branje,
    5-3-2011

De B&B ligt net buiten het centrum van Broadway, aan het verlengde van de hoofdstraat die in het centrum winkelstraat is met ook restaurants. Dit is hooguit 10 minuten lopen. Voldoende parkeerplaatsen. Mooie kamers, allemaal met eigen badkamer. Koffie- en theezetfaciliteiten op de kamer. Iedere dag kun je een formuliertje invullen hoe laat je de volgende dag wilt ontbijten en wat je precies wilt hebben met ook extra's als kippers.

Erg aardige mensen, je voelt je welkom.