Birmingham

Reviews over Birmingham

Mooie stad

Anne
    2-1-2014

Birgmingham is een vrij grote stad, maar vooral uitgestrekt dus wekt niet de indruk een metropool te zijn. Dat is prettig, want je voelt je hier daardoor snel op je gemak. Centrum: veel winkel, Broadstreet en Brindleyplace bezocht. Nadeel: veel oude stadsgebieden zijn vervangen door nieuwbouw.

Gereisd Met partner in december 2013

Gave rauwe stad

Efne Twyford
    31-3-2013

Het is maar net waar je eigen interesses liggen, maar ik hou van deze stad. Het is een no nonsense stad met ''althans zo lijkt het'' alleen maar werkende mensen en 's avonds lekker ontspannen. De winkels zijn enorm leuk en veel leuke spullen en kleding, dus dames spaar voor je daar naartoe gaat want je kijkt je ogen uit.

Gereisd Met partner in januari 2013

Verassend Birmingham

Rico
    13-8-2012

De stad was gekozen omdat het in het midden van het land ligt, maar had niet verwacht dat het zo veelzijdig was. Winkels in overvloed, uitgaansleven is uitmuntend rond Broadstreet en de kanalen, in het centrum ook de nodige pubs. Jewellery Quarter met zijn idioot veel juwelierszaken. Door de oorlog groot deel van de stad verwoest, zodoende wisselen oude gebouwen de nieuwe gebouwen elkaar af. Zodat het nogwat Rotterdams uitziet.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke stad voor een city trip

Eddie
    29-4-2011

Birmingham is een grote stad, terwijl dat niet merkbaar is. Het centrum is niet erg groot en ook vrij rustig. Eetgelegenheden zijn er meer dan voldoende en ook het aanbod daarvan is gevarieerd. De stad heeft een mix van wat oudere en moderne gebouwen en het centrum is mooi. Wat ik buiten het centrum gezien heb is een beetje no-go area. Niet mooi en soms zelfs verpauperd.

Voor een city trip raad ik deze stad zeker aan. Ga echter niet te lang. Twee dagen is voldoende om alles te zien.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke stad voor een of twee dagen

Ralph
    28-4-2011

Hoewel Birmingham 3 miljoen inwoners blijkt te hebben, merk je dit totaal niet in het centrum. Het is centrum is vrij klein en erg rustig. Wel vind je er veel hoge gebouwen en bijzondere architectuur. Birmingham zou ik willen aanraden voor maximaal 2 dagen, want daarna heb je het eigenlijk wel gezien.

Gereisd Met vrienden in april 2011
Birmingham scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews