Hotel University of Birmingham Conference Park

Hotel University of Birmingham Conference Park

We hebben een aantal aanbieders voor University of Birmingham Conference Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel University of Birmingham Conference Park in het Nederlands

Lekker dichtbij de University of Birmingham

BenZ
9-4-2016

Wij zijn er in 2014/2015 diverse keren geweest omdat onze dochter daar studeerde. Voor ons was het vooral handig dat we dicht bij haar studente onderkomen zaten. Het hotel is wel gedateerd stamt echt nog uit vroeger tijden. Een enkele keer een kleine kamer en 1 keer een hele grote! Kamer top, schoonmaak goed! ontbijt prima! Diverse uitstapjes gemaakt o.a het centrum (Bullring) een mooi shopping center en the Canels een must see! Stratford upon avon de geboorte stad van William Shakespeare. Als je de weg weet is het openbaar vervoer (spoor) erg handig. Leuke stad we gaan er echt nog eens terug zat te beleven en nog lang niet alles gezien.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresEdgbaston Park Road B15 2RA(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel University of Birmingham Conference Park in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel University of Birmingham Conference Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.